2007年12月7日 星期五

Santa Claus is coming to town

You better Watch out
you better not cry,
you better not pout i'm tellin' you why,

Santa Claus is coming to town,


He's making a list checkin it twice,
he's gonna find out whos naughty or nice,

Santa Claus is coming to town

He sees you when your sleepin'
he knows when your awake,
he knows if you been bad or good
so be good for goodness sake

You better Watch out
you better not cry,
you better not pout i'm tellin' you why,

Santa Claus is coming to town,

the kids and girls in boyland will have what you believe
there gonna build a toy land all around
the christmas tree.

You better watch out you better not cry you
better not pout i'm tellin' you why

Santa Claus is coming to town
Santa Claus is coming
Santa Claus is coming
he's coming to town


聖誕老公公人還是很好的

在聖誕節前給我這個愛嘴砲的壞孩子一份禮物

偷偷放到我的彩虹毛襪裡面

在與川崎玫瑰掙扎到半夜三點之後的安晚夢中



在不知道是哪裡的黃金大麥田上

有個不知從何而來的合唱團在唱著

不過

我親愛的姊姊也在裡面

跟照片一樣是劉海平平的消碗滋頭

綠色的圍巾厚厚的藍色外套



嚇了我一跳

然後接下來的是開心到淚都噴出來

很真實

這個夢


謝謝

這個讓我真正覺得聖誕老公公的存在以及聖誕節的美好的安晚












但是

其實本來是張花花在唱的

由於場面實在是太好笑

所以親愛的姊姊才上去幫張花花唱

畫面

應該是不難想像喔











對了

今天中午

在次感謝聖誕老公公和親愛的消碗滋頭

玫瑰總算是開了花

而且一開還是兩朵

一朵給了那個孩子

一朵在我桌上

應該是要送一朵給親愛的姊姊的

因為它很美

真的

2 則留言:

Siting 提到...

豬八戒

豬八戒

(給我抱一下)

Siting 提到...

我要看那個美歸!!!!!